Eurokangas

EUROKANKAAN NIMISSÄ HUIJAUSTILEJÄ INSTAGRAMISSA

Voititko Eurokankaan arvonnassa tai oletko havainnut Eurokankaan nimissä toimivilta sometileiltä muuta epäilyttävää toimintaa?  

Eurokankaan nimissä on perustettu Instagramiin huijaustilejä, jotka yrittävät houkutella käyttäjiä arvonnoilla klikkaamaan nettilinkkiä sivustolle, jolla kalastellaan käyttäjän tunnuksia, henkilökohtaisia tietoja tai yritetään ladata haittaohjelmia. Huijaustilit voivat alkaa seuraamaan Eurokankaan aidon tilin seuraajia ja postauksiin reagoineita saadakseen itselleen seuraajia. Huijaustilit tunnistaa usein kirjoitusvirheistä, oudoista verkkosivustolinkeistä, huolimattomasti tuotetusta sisällöstä sekä vähäisestä seuraajamäärästä.

Eurokangas ei koskaan pyydä asiakkailta tietoja oudonnäköisten verkkosivustolinkkien kautta. Arvonnan voitoista iloittamme voittajalle aina henkilökohtaisesti ja pyydämme toimittamaan yhteystiedot (nimi ja postiosoite tai lähin myymälä) sähköpostilla, jotta voimme toimittaa palkinnon. Emme koskaan kysele tunnuksia, pankkitietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Mikäli olet epävarma, voit aina olla yhteydessä Eurokankaan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@eurokangas.fi varmistaaksesi viestin aitouden.

Eurokangas tekee kaikista huijaustileistä ilmiannon Instagramille. Toivomme, että myös käyttäjät toimivat samoin, jotta häiriköt saataisiin pois. Facebookin ohjesivustolta löytyy ohjeet ja lisätietoja: https://fi-fi.facebook.com/help/instagram/514187739359208

Miten toimia, jos olet joutunut nettihuijauksen kohteeksi? Kyberturvallisuuskeskuksen sivuille on koottu kattava tietopaketti siitä, miten nettihuijauksilta voi suojautua ja miten toimia, jos on joutunut huijauksen kohteeksi: https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/ajankohtaista/ohjeet-ja-oppaat/nain-suojaudut-nettihuijaukselta. Kannattaa tutustua myös Kuluttajaliiton Huijarit Kuriin -hankkeeseen: https://www.kuluttajaliitto.fi/hankkeet/huijarit-kuriin/

Esimerkki Eurokankaan nimissä lähetetystä huijausviestistä ja huijaustilin profiilista:

OLEMME LISÄNNEET ASIAKASPALVELUKANAVIA – OLE ROHKEASTI YHTEYDESSÄ

Ajat ovat haastavat, mutta me haluamme palvella sinua kaikilla mahdollisilla keinoilla myymälöissämme, verkkokaupassamme ja yritysmyynnissämme. Olemme lisänneet asiakaspalvelukanavia – ota rohkeasti yhteyttä ja sovitaan, miten edetään!

ASIOI MYYMÄLÄN KANSSA PAIKAN PÄÄLLÄ TAI ETÄNÄ

Voit olla myymälään yhteydessä myös sähköpostilla tai puhelimella. Myymälöiden yhteystiedot ja poikkeavat aukioloajat löydät täältä.

VERHOSUUNNITTELUA MYÖS ETÄNÄ

Kodin verhosuunnitelmat ja kaihdintilaukset onnistuvat nyt myös kuvien sekä viestien välityksellä tai vaikkapa modernisi videoneuvotteluna. Varaa aika henkilökohtaiseen verhosuunnitteluun ja toteutetaan yhdessä unelmiesi koti! Etänä tehtävä suunnittelu on maksutonta.

VERKKOKAUPPA PALVELEE 24/7 – SAAT MYÖS HENKILÖKOHTAISTA APUA

Verkkokaupastamme voit tilata kuten ennenkin. Jos tarvitset henkilökohtaista palvelua, niin hyödynnä sähköiset asiakaspalvelukanavamme ja asiantuntijamme apu. Katso täältä ohjeet, kuinka tilaat verhot verkkokaupasta

Asiakaspalvelumme on auki ma-la klo 9-17. Olemme chatissa tavoitettavissa aina kun mahdollista. Chatin kautta voit jättää meille viestin niinä aikoina, kun emme ole paikalla. Chat-ikkuna aukeaa sivun oikeasta alareunasta (pinkki ”ota yhteyttä”-nappi). Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme sen aukioloaikoina.

Asiakaspalvelu ja toimitustiedustelut
Avoinna ma-pe klo 9-15
Soita meille +358 44 759 2003
asiakaspalvelu@eurokangas.fi tai kysy chatissa!

ASIOI YRITYSMYYNTIMME KANSSA

Projektimyyntimme on apunasi julki- ja toimistotilojen sisustustarpeissa myös etäyhteyksiä hyödyntäen.
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.

Tukkumyyntimme palvelee kangas- ja materiaalitarpeissa yrityksiä, yhdistyksiä sekä julkista sektoria
Ota yhteyttä asiantuntijaamme.

Suomen laajin myymäläverkosto ja kangasvalikoima

Ammattitaitoinen henkilöstö

Verhokankaat ompelusta asennukseen helposti yhdellä ostokerralla

Turvallinen kotimainen verkkokauppa