Useimpia lähetyksiämme voi seurata Postin lähetysseurannasta. Saat linkin seurantaan toimitusvahvistuksessa sähköpostilla. Rekisteröitynyt asiakas näkee seurantalinkin myös omalla tilillään verkkokaupassa.
Voit valita toimitustavan tarjolla olevista lähetystavoista tilausvaiheessa kassalla. Joskus tilauksesi voi jakautua useaksi toimituksesi - veloitamme kuitenkin vain yhdet toimituskulut.
Postin pakettiautomaatti on helppo tapa vastaanottaa paketteja. Automaatit on sijoitettu paikoille, joissa käy suuria asiakasvirtoja, kuten kauppakeskuksiin ja päivittäistavarakauppoihin. Voit valita tilausvaiheessa antamasi osoitteen perusteella sinulle sopivimman pakettiautomaatin. Mikäli paketti on liian suuri toimitettavaksi pakettiautomaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, pakettisi voidaan ohjata automaattia lähinnä olevaan postipisteeseen. Posti lähettää tällaisessa tapauksessa sms-viestin asiasta.
Pakettiautomaatilla vastaanottaminen:
Kuljetusaika: vastaanottajan valitsemassa Postin pakettiautomaatissa pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä.
Posti toimittaa postipaketit noudettavaksi Postin noutopisteeseen pääsäntöisesti postitusta seuraavaksi arkipäiväksi. Saat tekstiviestillä saapumisilmoituksen kun paketti on noudattavissa.
Lähetystä säilytetään postissa yhden viikon ajan.
Kuljetusaika: Posti toimittaa postipaketit noudettavaksi Postin noutopisteeseen pääsäntöisesti postitusta seuraavaksi arkipäiväksi.
Ovelle-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitteeseen ovelle. Posti on yhteydessä vastaanottajaan 1–2 arkipäivän kuluessa lähetyksen postittamisesta ja sopii lähetyksen toimituspäivän ja toimitusaikavälin.
Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, vastaanottajalle lähetetään yhteydenottopyyntöviesti.
Kuljetusaika: Posti on yhteydessä vastaanottajaan 1–2 arkipäivän kuluessa lähetyksen postittamisesta ja sopii lähetyksen toimituspäivän ja toimitusaikavälin.
Perillä vastaanottajalla toimituspäivänä (työpäivä) klo 14 mennessä. Huomio, että Posti ei soita etukäteen ja sovi jakeluajankohtaa. Soveltuu parhaiten työpaikoille jakeluun.
Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen. Pakettia säilytetään saapumisviikko ja kaksi täyttä kalenteriviikkoa.
Kuljetusaika: perillä vastaanottajalla toimituspäivänä (työpäivä) klo 14 mennessä
RePack on suomalainen uudelleenkäytettävä ja kierrätettävä pakkausinnovaatio, joka tarjoaa vaihtoehdon kertakäyttöisille ja jätettä tuottaville verkkokaupan pakkauksille. Se on erinomainen keino pienentää hiilijalanjälkeä. Verkkokauppatilauksen mukana tullut RePack-pakkaus palautetaan kirjepostin mukana takaisin Repackille, joka antaa palautusta vastaan henkilökohtaisen alennuskoodin Eurokankaan verkkokauppaan tai mihin tahansa RePack-pakkauksia käyttävään verkkokauppaan. Repack-pakkaus ei ole palautettava tuote ja sitä ei koske vaihto- ja palautusoikeus.
RePack-toimitus on käytettävissä Postin toimitustavoille. Palvelu ei ole toistaiseksi käytettävissä kirjeille eikä rullalla toimitettaviin lähetyksiin, kuten pimennysverhoille, kerni- ja vahakankaille tai keinonahoille. Jos tilaamasi tuote ei mahdu RePack-pakkaukseen, hyvitämme RePack-maksun.
Jos palautat osan tuotteista RePack-pakkauksessa, hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan ja saat sähköpostiisi linkin, josta voit valita 10 % alennuskoodin Eurokankaan verkkokauppaan tai valitsemasi edun toiseen RePack-verkkokauppaan.
Jos peruutat tilauksen ja palautat kaikki tuotteet RePack-pakkauksessa, hyvitämme tuotteiden hinnan ja postikulut. Tällöin emme hyvitä RePack-pakkausta, vaan toimitamme sen eteenpäin RePack:lle, ja saat palautusta vastaan alennuskoodin. Jos palautat tuotteet jossain muussa pakkauksessa palautamme tilauksen arvon ilman 3,50 € Repack-pakkauksen lisämaksua.
Katso Eurokankaan ohjeet vaihtojen ja palautusten tekemiseen.