Täytä lomakkeelle sähköposti, etunimi, sukunimi sekä tilausnumero. Valitse tilauksella käytetty maksutapa. Jos olet maksanut tilauksen verkkopankin kautta, tarvitsemme tilinumeron IBAN-muodossa hyvityksen maksua varten. Lisää kommenttikenttään palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
Palautus DB Schenkerin toimitustavan paketeille
Voit palauttaa verkkokaupan lähetyksen lähimpään DB Schenkerin noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella, jolla paketti on noudettu. Lähetystunnus löytyy saapumisilmoituksesta. Alkuperäisessä paketissa ollut kollitarra kannattaa säilyttää, koska se nopeuttaa palauttamista. Palautuksen voi tehdä 30 päivän kuluessa, siitä hetkestä, kun paketti on saapunut noutopisteelle.
Palautus Postin toimitustavan paketeille
Postin noutopiste
Vie paketti postiin tai noutopisteeseen ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus Eurokankaalle. Tarvitset palutukseen sopimustunnuksemme, joka on 648025. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Eurokangasta.
Sopimusnumero 648025
Eurokangas Oy
ASIAKASPALAUTUS
Tiilentie 2
16320 Pennala
Postin pakettiautomaatti
- Valitse automaatista "palautus"
- Syötä sama koodi, jota käytit pakettia noudettaessa
- Paina "OK" jolloin lokero avautuu
Posti kotipaketti ja toimitustyöpaikalle
- Paketin palauttaminen on mahdollista ainoastaan noutopisteen tai pakettiautomaatin kautta yllä olevien ohjeiden mukaan.
Myymälä
Toistaiseksi emme pysty ottamaan verkkokaupan palautuksia vastaan myymälöissämme.
Kun palautuksesi on vastaanotettu
Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, käsittelemme sen ja hyvitämme rahat sille maksutavalle, millä tilaus on tehty. Pyrimme hyvittämään maksusuorituksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet ilmoituksen palautuksesta tai palautus on saapunut varastoomme. Jos palautat kaikki tuotteet, palautamme myös postikulut.
Huomioithan, että olet itse vastuussa tavarastasi palauttaessasi sitä. Vaihdettavan tuotteen tulee käyttämätön ja se on palautettava ehjässä alkuperäispakkauksessa kaikkien sen mukana tulleiden lappujen sekä ohjeiden kanssa. Palautuvan tuotteen on oltava kaikilta osin uutta vastaavassa kunnossa.
Mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta
Mittatilaustuotteilla ja palveluilla, eli metritavarana myytävillä kankailla, suunnittelu-, ompelu- ja asennustöillä, ei ole kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän palautussoikeutta. Nämä tuotteet ja palvelut ovat yksilöllisiä juuri sinulle suunniteltuja, leikattuja tai valmistettuja ja siksi tuotteen jälleenmyynti ei ole mahdollista.
Paketin noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun se sisältää palautuslomakkeen. Emme hyvitä noutamatta jääneitä mittatilaustuotteita.
Viallinen tuote
Älä palauta virheellistä tuotetta käyttäen palautuslomaketta! Mikäli sinulla on viallinen tuote, jonka haluaisit reklamoida, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme tarkempia ohjeita varten. Otsikoi sähköpostisi "Reklamaatio + tilausnumerosi ja kuvaile mahdollisimman tarkasti, mikä tuotteessasi on vialla. Mikäli sinulla on mahdollisuus liittää kuvia viallisesta tuotteesta, tämä nopeuttaa käsittelyä. Tarvittaessa asiakaspalvelumme pyytää sinulta lisätietoja.
Mikäli tilauksesi on vahingoittunut tai se sisältää vääriä tuotteita
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme jos tilauksesi on vahingoittunut. Liitä mukaan kuvia, mikäli mahdollista. Jos olet saanut väärän tuotteen, pyydämme sinua lähettämään tiedot saamastasi tuotteesta, sekä siitä tuotteesta, jonka olet alunperin tilannut. Posti vaatii, että kuljetusreklamaatiot reklamoidaan myös heille seitsemän päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.