Eurokangas

VAIHTO JA PALAUTUS VERKKOKAUPAN TUOTTEILLE

Mittatilaustuotteilla ja metritavarana myytävillä kankailla sekä suunnittelu-, ompelu- ja asennustöillä ei ole kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän palautussoikeutta. Nämä tuotteet ja palvelut ovat yksilöllisiä, juuri sinulle suunniteltuja, leikattuja tai valmistettuja.

Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautussoikeus valmistuotteisiin sekä kiloittain myytäviin palakankaisiin. Voit palauttaa joko osan lähetyksestä tai koko lähetyksen. Tuotteet palautetaan samalla kuljetusyhtiöllä, kun millä ne toimitettiin. Palauttaminen on maksutonta. Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä, virheettömässä pakkauksessa.

Täytä palautuslomake ja pakkaa tuotteet

Täytä palautuslomake ja pakkaa palautettavat alkuperäiseen kuljetuksenkestävään pakettiin.

Täytä lomakkeelle sähköposti, etunimi, sukunimi sekä tilausnumero. Valitse tilauksella käytetty maksutapa. Jos olet maksanut tilauksen verkkopankin kautta, tarvitsemme tilinumeron IBAN-muodossa hyvityksen maksua varten. Lisää kommenttikenttään palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.

Palautus DB Schenkerin toimitustavan paketeille

Voit palauttaa verkkokaupan lähetyksen lähimpään DB Schenkerin noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella, jolla paketti on noudettu. Lähetystunnus löytyy saapumisilmoituksesta. Alkuperäisessä paketissa ollut kollitarra kannattaa säilyttää, koska se nopeuttaa palauttamista. Palautuksen voi tehdä 30 päivän kuluessa, siitä hetkestä, kun paketti on saapunut noutopisteelle.

Palautus Postin toimitustavan paketeille

Postin noutopiste
Vie paketti postiin tai noutopisteeseen ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus Eurokankaalle. Tarvitset palutukseen sopimustunnuksemme, joka on 648025. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Eurokangasta.

Sopimusnumero 648025

Eurokangas Oy
ASIAKASPALAUTUS
Tiilentie 2
16320 Pennala

Postin pakettiautomaatti
- Valitse automaatista "palautus"
- Syötä sama koodi, jota käytit pakettia noudettaessa
- Paina "OK" jolloin lokero avautuu

Posti kotipaketti ja toimitustyöpaikalle

- Paketin palauttaminen on mahdollista ainoastaan noutopisteen tai pakettiautomaatin kautta yllä olevien ohjeiden mukaan. 

Myymälä
Toistaiseksi emme pysty ottamaan verkkokaupan palautuksia vastaan myymälöissämme.

Kun palautuksesi on vastaanotettu

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, käsittelemme sen ja hyvitämme rahat sille maksutavalle, millä tilaus on tehty. Pyrimme hyvittämään maksusuorituksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet ilmoituksen palautuksesta tai palautus on saapunut varastoomme. Jos palautat kaikki tuotteet, palautamme myös postikulut.

Huomioithan, että olet itse vastuussa tavarastasi palauttaessasi sitä. Vaihdettavan tuotteen tulee käyttämätön ja se on palautettava ehjässä alkuperäispakkauksessa kaikkien sen mukana tulleiden lappujen sekä ohjeiden kanssa. Palautuvan tuotteen on oltava kaikilta osin uutta vastaavassa kunnossa.

Mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta
Mittatilaustuotteilla ja palveluilla, eli metritavarana myytävillä kankailla, suunnittelu-, ompelu- ja asennustöillä, ei ole kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän palautussoikeutta. Nämä tuotteet ja palvelut ovat yksilöllisiä juuri sinulle suunniteltuja, leikattuja tai valmistettuja ja siksi tuotteen jälleenmyynti ei ole mahdollista.

Paketin noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun se sisältää palautuslomakkeen. Emme hyvitä noutamatta jääneitä mittatilaustuotteita.

Viallinen tuote
Älä palauta virheellistä tuotetta käyttäen palautuslomaketta! Mikäli sinulla on viallinen tuote, jonka haluaisit reklamoida, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme tarkempia ohjeita varten. Otsikoi sähköpostisi "Reklamaatio + tilausnumerosi ja kuvaile mahdollisimman tarkasti, mikä tuotteessasi on vialla. Mikäli sinulla on mahdollisuus liittää kuvia viallisesta tuotteesta, tämä nopeuttaa käsittelyä. Tarvittaessa asiakaspalvelumme pyytää sinulta lisätietoja.

Mikäli tilauksesi on vahingoittunut tai se sisältää vääriä tuotteita
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme jos tilauksesi on vahingoittunut. Liitä mukaan kuvia, mikäli mahdollista. Jos olet saanut väärän tuotteen, pyydämme sinua lähettämään tiedot saamastasi tuotteesta, sekä siitä tuotteesta, jonka olet alunperin tilannut. Posti vaatii, että kuljetusreklamaatiot reklamoidaan myös heille seitsemän päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.

VAIHTO JA PALAUTUS MYYMÄLÄN TUOTTEILLE

Avokauppa ja tuotteiden sovitus
Voit ostaa avokaupalla malliverhot, mallistohenkarit ja matot jos haluat ne sovitukseen. Malliverhojen sovitusaika on kolme päivää ja mallistohenkarin yksi päivä, ellei toisin sovita.

Vaihto-oikeus
Virheettömillä tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta. Myyty kangas on aina leikattu tai tilattu asiakkaan henkilökohtaisen tarpeen mukaisesti ja näin ollen kyseisen kankaan jälleenmyynti ei ole mahdollista.

Valmistuotteilla ja pientarvikkeilla on vaihto-oikeus myymälävalikoimaan kuuluvaan toiseen tuotteeseen. Vaihdettavan tuotteen tulee käyttämätön ja se on palautettava ehjässä alkuperäispakkauksessa kaikkien sen mukana tulleiden lappujen sekä ohjeiden kanssa. Palautuvan tuotteen on oltava kaikilta osin uutta vastaavassa kunnossa. Toisesta Eurokangas-myymälästä ostettu tuote voidaan vaihtaa toisessa myymälässä vain, jos vaihdettava tuote kuuluu kyseisen myymälän valikoimaan. Jos tuote ei kuulu toisen myymälän valikoimaan, niin se on vaihdettava siinä myymälässä, josta tuote on alunperin ostettu. Vaihdettavan tuotteen on oltava aina vähintään samanarvoinen kuin alkuperäinen tuote. Tuote voidaan vaihtaa useampaan tuotteeseen siten, että summa vastaa vaihdettavan tuotteen arvoa. Erotusta ei koskaan makseta rahana. Vaihto-oikeus on 14 päivää.

Riitatilanne
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

ASIAKKAIDEMME ARVOSTELUITA

Suomen laajin myymäläverkosto ja kangasvalikoima

Ammattitaitoinen henkilöstö

Verhokankaat ompelusta asennukseen helposti yhdellä ostokerralla

Turvallinen kotimainen verkkokauppa